‌چکیده محتوای فایل

در دهه 80 گلدرت روشی بر پایه اهداف و رویه های کارکارخانجات ارائه داد که فلسفه حاکم بر آن با نام تئوری محدودیت شهرت یافت. 
هدف بنیادی هر سازمان انتفاعی پول سازی در حال و آینده است بنابراین اتخاذ تصمیمات باید سود آوری در کوتاه مدت و بلند مدت را برای سازمان ایجاد کند بنابراین اگر شرکتی سود آوری را به عنوان هدف برگزیند در این صورت رضایت مشتری ، قیمت ،راهبری فناوری ، مزیت رقابتی در محصول و افزایش سهم بازار همگی شروط لازم و کافی برای دست یابی به آن هدف خواهند بود...

‌فهرست

مقدمه
شاخص های جدید موردنظر تئوری محدودیت
وابستگی رویدادها یا پیش نیازها
نوسانات آماری
تئوری محدودیت
بهبود مستمر
گام ها
تفکر تئوری محدودیت

در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید