‌چکیده محتوای فایل

lشركت مي‌تواند احتياجات هر قسمت را در قبال عرضه رقبا آزمايش كند و ميزان رضايت مشتريان را بسنجد. چنانچه رضايت مشتريان از محصولات رقبا در سطح پاييني باشد مي‌تواند از اين موقعيت براي فروش توليدات خود استفاده كند.  
●lبا استفاده از اطلاعاتي كه از هر خرده‌بازار به دست مي‌آورد مي‌تواند متناسب با بازارهاي مختلف، بودجه‌هاي بازاريابي مناسبي را به آنها تخصيص دهد.

‌فهرست

تعيين بازار هدف
استراتژي بازاريابي
استراتژي هاي بازار
خطوط راهنما
تعريف تقسيم بازار
روش‌ها و متغيرهاي تقسيم بازار
استراتژي‌هاي مختلف
استراتژي تجمع بازار
عوامل مؤثر در انتخاب استراتژي
شرايط لازم جهت تقسيم
عملکرد موفقیت آمیز

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1398/06/09
بازدید شده توسط 834 نفر
تعداد دانلود این فایل : 12 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید