‌چکیده محتوای فایل

از اساسی ترین نکات مورد توجه در برنامه TQM تاکید فوق العاده زیاد آن بر روی مشتریان داخلی و خارجی است.
اکثر کارکنان سازمان ممکن است نسبت به مشتریان داخلی سازمان و رضایت آنان بی توجه می باشند در حالیکه در مورد مشتریان خارجی اطلاعات و شناخت کافی دارند.
جهت بهبود روابط مشتریان و تامین کنندگان داخلی می توان سوالات زیر را پرسید:
     - شما از ما چه می خواهید؟ ( نیاز شما چیست؟)
     - شما با محصول ما چه می کنید؟
و ...

‌فهرست

رضایت مشتری
مدل تبول
درک مشتریان از مفهوم کیفیت
بازخور
بکارگیری شکایات مشتریان
نیازهای مشتریان پس از خرید
مدل کانو

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1396/05/04
بازدید شده توسط 1309 نفر
تعداد دانلود این فایل : 49 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید