‌چکیده محتوای فایل

اصلی ترین عامل در بازاریابی موفق درک مشتریان است. بازاریاب های ماهر از جزییات مشتریان هدف خود آگاهی دارند. آن ها خریداران خود را به دقت مورد بررسی قرار می دهند.درک مشتریان on line نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که گستره جغرافیایی و فرهنگی وسیعی را در بر می گیرد.
مشتریان online میتوانند تفکر و رفتار های کاملا متفاوتی نسبت به انجام خرید online داشته باشند. پس بازاریاب های الکترونیکی باید مشتریان online خود را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهند  ....
 

‌فهرست

معرفی مشتریان الکترونیکی
انگیزه ها
انتظارات
تردیدها و ترس ها
فرآیند خرید online
پردازش اطلاعات به صورت online
ایجاد حس وفاداری به طور online
انجمن ها
پروفایل های مشتریان
تحقیق درباره مشتریان online
مشتریان آینده و دنیاهای مجازی

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



: برچسب‌ها

منتشر شده در تاریخ: 1396/06/02
بازدید شده توسط 1018 نفر
تعداد دانلود این فایل : 53 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید