‌چکیده محتوای فایل

بازاريابي داراي دامنه بسيار گسترده اي است که تمام امور زندگي بشر را در بر مي گيرد؛ زيرا طبق تعريفي که از محصول داشتيم محصول هر چيزي است که به نحوي نياز يا خواسته اي را برآورده سازد. با اين تعريف ميتوان شخص، سازمان، ايده، مکان،خدمت و هر نوع کسب و کار تجاري يا غير تجاري را محصول قلمداد کرد؛ در نتيجه هر کدام از آنها نياز به بازاريابي با مفهوم کامل و ابعاد گسترده آن دارد. در اين فصل ضمن ضمن اشاره به هر کدام از اين موارد، بازاريابي سازمانهاي غير تجاري و غير انتفاعي را که نقش مهمي در اقتصاد هر کشور دارند را بررسي مي کنيم...

‌فهرست

مقدمه
انواع بازاريابي
بازاريابي خود
بازاريابي سازمان
بازاريابي مکان
بازاريابي ايده
بازاريابي خدماتي
بازاريابي در سازمانهاي غير تجاري

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1396/03/09
بازدید شده توسط 1086 نفر
تعداد دانلود این فایل : 44 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید