‌چکیده محتوای فایل

. اهداف كلي و جزئي: هدف كلي: هدف اصلي اين تحقيق، مطالعه و تجزيه و تحليل موقعیت یابی استراتژي بنگاه ها از منظر اقتصاد و بازار یابی است. از اين رو، هدف مذكور با تبيين انواع مدل های استراتژي كسب و كار تعقیب می شود. 
 

‌فهرست

اهداف كلي و جزئي
ديگر اهداف تحقيق
روش هاي اجراي برنامه
جدول زمان بندي
عناوین و محورهای مطالعات
‌تند‌آموزسازی
سرمایه فکری
استراتژی تولید

در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید