‌چکیده محتوای فایل

کفشهای ادیداس متعلق به دهه 70 میباشد در ان زمان بعنوان بهترین برندینگ حرف اول را می زد ولی بعد از بوجود آمدن بازار رقابتی برندهای جدیدتری بوجود امد مثل ریباک نایک پوما ولی جای خود راحفظ کرده این 3 خط پشت هم نمادی از یک محصول بیادماندنی میباشد که مصرف کننده طی مدتها خسته نمی شود باوجود اینکه در مقایسه با همکاران خود از لحاظ فروش مقایسه نمی شود...

‌فهرست

بازگشت ادیداس
آنچه یک تبلیغ را بر جسته می کند
کلاسیکها
راهبرد
تعریف تبلیغات تجاری
اقسام تبلیغات
نقشهای مختلف بازاریابی
ابزارهای بازاریابی
تکنیک بازاریابی
نقش ارتباطی
مکتبهای اصلی دراین قانون
نقش اجتماعی
عوامل تعیین کننده در کارکردهای تبلیغات
5بازیگر که در دنیای تبلیغ موثرن
تبلیغ کننده
موسسات تبلیغاتی
واحد تبلیغاتی
رسانه ها
گذار از تکامل تبلیغات در دورانهای مختلف
عصر چاپ
سالهای شکل گیری
عصر حرفه ای ها
جنگ و کامیابی
آینده تبلیغات

در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید