‌چکیده محتوای فایل

کربوهیدرات انرژی عضلات را به شکل گلیکوژن از نشاسته  ها و قندها تامین می کند . فیبر موجود در این مواد غذایی به هضم و کنترل چربی وکلسترول کمک می کند. پروتئین برای تولید بافت های جدید و حفظ بافت های موجود از جمله عضلات ، سلول های قرمز خون و موها ضروری اند. بدن برای تولید آنزیم های ضروری...

‌فهرست

شش مادۀ مغذی اصلی
رژیم غذایی ورزشکاران
انرژی مورد نیاز ورزشکاران
هفت قانون صحیح خوردن
چه اندازه باید غذا بخوریم ؟
غذای پیش از مسابقه
هنگام فعالیت ورزشی استقامتی

در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید