‌چکیده محتوای فایل

در ديدگاههاي سنتي، فروش به عنوان پايان ارتباط با مشتري در نظر گرفته مي شد حال آنكه در ديدگاههاي جديد فروش آغاز يك رابطه با مشتري است. فروش به نوعي مي تواند به عنوان فعاليت به ثمر رساننده‌ي بازاريابي محسوب شود...

‌فهرست

تعریف فروش
تعریف بازار
تفاوت فروش و بازاریابی
چگونه معرفی محصولات
چطور مشتری را نیازمند به محصولات کنیم
معرفی و ارائه محصول
پاسخ گویی به اعتراضات
علائم و زمان خاتمه فروش
مشکلات معمول پس از فروش
تکنیک جبرانی

در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید