‌چکیده محتوای فایل

تحقیقات بازاریابی ، مستلزم جمع اوری اطلاعات مربوط و مناسب ازمنابع داخلی یا خارجی است و با روشهای مختلف تحقیقاتی و عمدتا از طریق پرسشنامه یا ابزارهای مکانیکی جمع اوری ودراختیار تصمیم گیرندگان اصلی گذاشته می شود .  این اطلاعات باید صحیح ، کامل و بموقع باشند .
بدون تحقیق بازاریابی، شما برای دانستن زمان تدوین راهبرد بازاریابی تان، متوسل به حدس و گمان میشوید. قطعا میتوان بدون تحقیق بازاریابی موفق شد. زیرا ممکن است در خصوص یک محصول/خدمت بخت با شما یار باشد. اما برای موفقیت در طولانی مدت نیاز به این تحقیقات دارید.

‌فهرست

تحقیقات بازاریابی
کاربردهای تحقیقات بازاریابی
فرایند تصمیم گیری
طبقه بندی تحقیقات
تمرکز تحقیقات بازاریابی
تعیین منابع کسب اطلاعات
طرح نمونه گیری
مصاحبه گروه کانون
نقاط قوت و ضعف
فرایند آماده سازی داده ها
نظام اطلاعاتی
آشنايي با شركت
جمع آوري داده ها
نتايج تحقيق
منابع

در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید