‌چکیده محتوای فایل

بازاریابی ورزشی عبارت است از بکار گیری فرایند ها و اصول بازاریابی برای محصولات ورزشی و بازار یابی محصولات غیر ورزشی از طریق ورزش.
بازار یابی ورزشی فرایند طراحی و اجرای فعالیت ها برای تولید ،قیمت گذاری ،ترویج و توزیع یک محصول ورزشی به منظور تأمین نیاز مشتری و دستیابی به اهداف شرکت می باشد ...

‌فهرست

صنعت ورزش
پوشش رسانه ای
برنامه ریزی استراتژیک
بیانیه یا رسالت سازمان
تقسیم بندی بازار
ماموریت سازمان
تصمیمات بازار یابی ورزشی
مشتری
رقبا
آمیزه ها ی بازار یابی

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1399/09/05
بازدید شده توسط 3962 نفر
تعداد دانلود این فایل : 128 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید