‌چکیده محتوای فایل

اولین گروهی که از این نگرش پیروی کردند، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان محصولات مصرفی و صنعتی بودند ولی اکنون این فلسفه مشتری مداری در بسیاری از سازمان های موفق خدماتی و غیرانتفاعی مانند سازمانهای مالی (بانکها و بیمه)، صنعت سرگرمی (شهربازی ها، تئاترها و تولیدکنندگان فیلمهای سینمائی)، بیمارستانها، دانشگاهها، موزه ها و ادارات دولتی نیز رواج یافته است...

‌فهرست

مقدمه
نقش و اهمیت تحقیقات بازاریابی
فرآیند تحقیقات بازاریابی
تعریف و تنظیم مسئله
تعیین طرح تحقیق
اطلاعات ثانویه
روش های گردآوری اطلاعات اولیه

در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید