‌چکیده محتوای فایل

شاید بتوان تاریخچه ظهور مباحث مرتبط به CRM را در سه دوره زیر خلاصه نمود:
 الف) دوره انقلاب صنعتی (تولید دستی تا تولید انبوه) ابتکارات فورد در بکارگیری روش تولید انبوه به جای روش تولید دستی و افزایش کارایی و صرفه اقتصادی، یکی از مهمترین شاخص‌های این دوره می باشد. 
ب) دوره انقلاب کیفیت (تولید انبوه تا بهبود مستمر) :
این دوره هم‌زمان با ابتکار شرکت‌های ژاپنی مبنی بر بهبود مستمر فرایندها آغاز شد...

‌فهرست

تاریخچه
انواع فناوری CRM
عملیاتیCRM
تحلیلیCRM
CRM تعاملی
سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری
حرکت سازمانها به سوی سرمایه گذاری CRM
رضایت مشتری چیست
اندازه گیری رضایت مشتری

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



: برچسب‌ها

منتشر شده در تاریخ: 1396/03/09
بازدید شده توسط 1018 نفر
تعداد دانلود این فایل : 23 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید