‌چکیده محتوای فایل

تحليل شغل به عنوان اولين گامي محسوب مي شود كه مديريت منابع انساني مي بايست براي رسيدن به هدفها سازمان بردارد.
اين امر به منزله پيش نياز و ابزار مفيدي براي انجام وظايف مديريت منابع انساني محسوب مي‌گردد و در زمينه‌هايي نظير برنامه‌ريزي، كارمنديابي، آموزش، ارزشيابي، ارتقاء، سازماندهي، مشاوره، تنظيم روابط كارگري و نهايتاً دستيابي به هدفهاي راهبردي مديريت منابع انساني یعنی بهره‌وري، ارتقاء كيفيت كاري و پيروي ازقانون، مديران را ياري مي‌نمايد...

‌فهرست

تحليل شغل يا كار شكافي
تعريف
دو نظريه كلي در طراحي شغل
عوامل تشكيل دهنده شغل
شرايط احراز شغل
جمع بندی روش های تجزيه و تحليل شغل
طبقه بندي مشاغل
تصويب طرح طبقه بندي
نظارت در اجراي طرح
مداومت اجراي طرح

در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید