‌چکیده محتوای فایل

مديريت بازاريابي :  تجزيه و تحليل ، طرح ريزي ، اجراء و كنترل برنامه هاي تعيين شده براي فراهم آوردن مبادلات مطلوب با بازارهاي مورد نظر به منظور دستيابي به هدفهاي سازمان.بازاريابي ورزشي: « كاربرد اصول خاص بازاريابي و فرآيندهاي مربوطه در رابطه با محصولات ورزشي ...

‌فهرست

عوامل رشد وتوسعه صنعت
صنعت ورزش
بازاريابي ،
چارچوب اقتضاي
حاميان ورزش
مقدمه
عوامل رشد وتوسعه
وظايف مديريت بازاريابي
هشت وضعيت
چارچوب اقتضائي
حاميان ورزشي

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1398/07/21
بازدید شده توسط 992 نفر
تعداد دانلود این فایل : 24 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید