‌چکیده محتوای فایل

فرآیند آموزشی باید از چه ویژگی هایی برخوردار باشد تا امکان تأمل و بازاندیشی حرفه‏ای را فراهم کند؟
آیا فرآیند های خطی از چنین ظرفیتی برخودارند؟

‌فهرست

ملاک های ارزیابی
بازخورد قدرشناسانه
فرآیند آموزش
کنش پژوهش
انواع تأمل

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



: برچسب‌ها

منتشر شده در تاریخ: 1396/02/21
بازدید شده توسط 698 نفر
تعداد دانلود این فایل : 11 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید