‌چکیده محتوای فایل

تحولات سریع تکنولوژیکی، افزایش خطرات جهانی شدن و انتظارات خصوصی سازی از ویژگیهای محیطی هستند که سازمانهای تجاری کنونی با آن مواجهند.  بازارگرایی یکی از این رویکردها می باشد که به عنوان روشی بسیار مؤثر و کارا در دستیابی به مزیت رقابتی به طور روزافزون مورد توجه سازمانهای نوین قرار گرفته است. براساس مطالعاتی که تاکنون انجام شده، بیشتر سازمانها، بازاریابی را تنها عامل موفقیت در ارائه پاسخ مناسب و سریع به نیازهای متنوع و غیر قابل پیش بینی مشتریان می دانستند. اما تحقیقاتی که در این چند دهه ی اخیر بر روی بازارگرایی انجام شده به نتایج مثبت و مطلوبی رسیده است و اکنون محققان بر این باور شده اند که علاوه بر بازاریابی، بازارگرایی هم نقش عمده ای در عملکرد سازمانها ایجاد می کند. با وجود عدم توجه سازمانها و ...

‌فهرست

بیان مسئله
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف تحقیق
چهارچوب نظری تحقیق
مدل مفهومی تحقیق
فرضیات تحقیق
قلمرو تحقیق
متغیرهای تحقیق
نوآوری تحقیق
محدودیت های تحقیق

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



: برچسب‌ها

منتشر شده در تاریخ: 1396/04/05
بازدید شده توسط 998 نفر
تعداد دانلود این فایل : 6 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید