‌چکیده محتوای فایل

مدل های تجارت الکترونیک:
1-E-Shop: براي پياده سازي بازاريابي روي وب به کار رفته و به فروشگاه يا کمپاني اين امکان را مي دهد تا بتواند عمليات سفارش و پرداخت خود را روي وب انجام دهد.
2- E-Procurement: مزايده و مناقصه الکترونيکي کالا و خدمات را پشتيباني مي کند.
3-E-Mall: براي پياده سازي مکانيسم حراج به صورت الکترونيکي به کار مي رود....

‌فهرست

مدل های تجارت الکترونیک
مدل های بازار
مزایای تجارت الکترونیک در B2B
الزامات جهت پیاده سازی

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1396/03/08
بازدید شده توسط 650 نفر
تعداد دانلود این فایل : 13 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید