‌چکیده محتوای فایل

وقتی در یک شرکت و یا موسسه برای تولید یک محصول و یا سرویس جدید ، نظرات و پیشنهادات مختلفی ارائه می شود ، که هریک از افراد آن شرکت معمولا این پیشنهادات را با توجه به تولید کنونی و دیدی که از شرکت خود دارند ارائه می دهند، اما نکته مهم این است که آیا شنیدن آن نظر ها و پیشنهادها با تقاضای مشتری و افراد ذی نفع منطبق است ؟ در این حالت باید بخش های تحقیق و توسعه مطمئن شوند که صدای مشتری را شنیده اند. درک این خواسته های ناگفته نکته بسیار مهم و اساسی در تولید یک محصول جدید است...

‌فهرست

مقدمه
تعریف
ضرورت
اهداف

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



: برچسب‌ها

منتشر شده در تاریخ: 1399/12/07
بازدید شده توسط 1832 نفر
تعداد دانلود این فایل : 101 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system      

  1398/09/04

  • باسلام این سایت خیلی عالی وخوب می باشد به من خیلی کمک کرد ممنون ومتشکرم از عوامل ودست اندرکاران این سایت
      system سلام دوست عزیز . خیلی ممنون از کامنت خوبتون که کلی انرژی مثبت به ما منتقل کرد.