‌چکیده محتوای فایل

آنچه باعث ارتباط با بازار و تبلیغ ، فروش ، انگیزه سازی و آوازه سازی میشود را ترویج مینامند. امروز کلیه عناصر و عوامل ترویج را در قالب «ارتباطات یکپارچه بازاریابی INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION» مورد توجه قرار میدهند که...

‌فهرست

بازاريابی گردشگری
بازاريابی گردشگری
انواع تبليغات
ده فرمان تبليغات
ده اشتباه بزرگ تبلیغات

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1399/09/05
بازدید شده توسط 1150 نفر
تعداد دانلود این فایل : 2 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید