‌چکیده محتوای فایل

مدل تجارت الكترونيكي كه در آن اشخاص با استفاده از اينترنت محصولات يا خدماتي را به سازمان ها يا بنگاه ها ارائه مي دهند. (طراحي محصول توسط افراد براي شركت Nike يا خريد ايده هاي افراد براي ساخت فيلم توسط شركت فرهنگي هنري تصوير دنياي هنر يا سايتي كه اين امكان را بوجود مي آورد تا افراد تواناييها و تخصصهاي خود را معرفي كنند و بنگاهها نسبت به دريافت خدمات اين افراد اقدام نمايند. www.elance.com )

‌فهرست

تعريف تجارت الكترونيك
محتوا و چارچوب
مهمترن انواع مبادلات
انقلاب ديجيتالي بعنوان
محيط تجاري بعنوان
مدلهاي كسب و كار
مزاياي تجارت الكترونيك
موانع و محدوديتهاي

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1398/07/17
بازدید شده توسط 1317 نفر
تعداد دانلود این فایل : 41 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید