‌چکیده محتوای فایل

به طور كلي شاخص هايي كه تا پيش از دهه 1990 معرفي شدند اهميت تجارت درون صنعت را در نقطه يا مقطع خاصي نشان مي دادند اما قادر نبودند كه اهميت تجارت درون صنعت را در تغيير تجارت اندازه گيري نمايند بنابراين به شاخص هاي ايستا معروف شدند.
در اوايل دهه 1990 هميلتون ونيست نخستين مطالعه جدي را در مورد شاخص هاي درون صنعت حاشيه اي انجام دادند كه از آنها بعنوان شاخص هاي پوياي تجارت درون صنعت ياد مي شود....

‌فهرست

تعريف تجارت درون صنعت
شاخصهای اندازه گيري تجارت درون صنعت
گروه كالاهاي تجارت درون صنعت ايران
تجارت درون صنعت غير متقابل
مهمترين كالاهاي تجهيزات حمل و نقل
گروه كالاهاي ديناميك
مدل فالوي
راهكار كروگمن

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



: برچسب‌ها

منتشر شده در تاریخ: 1396/02/28
بازدید شده توسط 1435 نفر
تعداد دانلود این فایل : 28 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید