‌چکیده محتوای فایل

خاصيت ويروس در بحث بازاريابي ويروسي استفاده مي شود. بازاريابي ويروسي با تبديل شبکه اينترنتي مشتريان و مشترکان به ماشين عظيمي که خبرها را دهان به دهان پخش مي کند، شرکت را در معرض ديد همه قرار مي دهد.
مشاهده پيام تبليغي يک شرکت با استفاده از ترغيب مشتريان به معرفي آن شرکت به دوستان و آشنايان مي‌تواند بطور چشمگيري افزايش يابد. در واقع شرکت از مشتريان خود براي انجام این کار استفاده مي‌كند و مشتري با هر بار استفاده‌، بي‌اختيار بازاریاب و فروشنده محصول شرکت مي‌شود...

‌فهرست

تاریخچه
بحث ویروس
ويروس در بازاريابی
مفهوم بازاریابی ویروسی
خصوصیات ویژه بازاريابي ويروسي
دلایل محبوبیت بازاریابی ویروسی
ويروسی ارزشی
معایب بازاریابی ویروسی
انگیزه های انتقال پیام
منابع و مآخذ

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1399/12/07
بازدید شده توسط 2739 نفر
تعداد دانلود این فایل : 207 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید