‌چکیده محتوای فایل

بازاریابی ورزشی در برگیرنده تمام فعالیت هائی است که برای ارضای نیازها وخواسته های فرایند مبادله ،طراحی شده اند.علم بازاریابی ورزشی ،همانند خود بازاریابی ازعلوم دیگری چون علم اقتصاد،جامعه شناسی،روان شناسی .ارتباطات وحقوق مدد می جوید. باید بین بازار یابی ورزشی وبازار یابی از طریق ورزش تمایز قائل شد. بازار یابی ورزشی ،هنگامی روی می دهد که ...

‌فهرست

بازاریابی ورزشی
شناخت بازارهای ورزشی
شناخت بازار
اهمیت تقسیم بندی بازار ورزشی
معیارهای تقسیم بازارهای ورزشی
عوامل موثر در انتخاب استراتژی های ورزشی
روش های تقسیم بازار ورزشی
فنون کلیدی
قابلیتهای کامپیوتری

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



: برچسب‌ها

منتشر شده در تاریخ: 1396/04/19
بازدید شده توسط 1169 نفر
تعداد دانلود این فایل : 53 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید