‌چکیده محتوای فایل

تجارت الكترونيك را مي توان از ديدگاههاي زير تعريف نمود:
    - از ديدگاه ارتباطات (حمل و تحويل كالاها، خدمات و اطلاعات يا پرداخت وجوه مربوطه از طريق شبكه هاي رايانه اي يا ديگر ابزارهاي الكترونيك نظير تلفن همراه)
    - از ديدگاه بازرگاني (خريد و فروش كالاها، خدمات و اطلاعات از طريق شبكه هاي رايانه اي)
    - از ديدگاه فرآيند كسب و كار(انجام كسب و كار به روش الكترونيكي با استفاده از شبكه هاي الكترونيكي و جايگزيني اطلاعات به جاي فرايند كار فيزيكي)
    - از ديدگاه خدمات (ارائه خدمات سريعتر، بهتر و با هزينه پايينتر توسط شركتها و دولت به مشتريان)
و ...

‌فهرست

كلاس تجارت الكترونيك
منابع براي مطالعه
مروري بر تجارت الكترونيك
اهداف آموزشي
مفاهيم و تعاريف تجارت الكترونيك
طبقه بندي و محتواي تجارت الكترونيك
مدلهاي كسب و كار در تجارت الكترونيك
مزايا و محدوديتهاي تجارت الكترونيك

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



: برچسب‌ها

منتشر شده در تاریخ: 1396/05/17
بازدید شده توسط 1065 نفر
تعداد دانلود این فایل : 14 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید