‌چکیده محتوای فایل

رفتار سازماني كه به اختصار (organizational Behavior) OB گفته مي‌شود، رشته‌اي از مطالعات است كه تأثير افراد، گروه‌ها و ساختار سازماني را بر رفتاركاركنان در سازمان‌ها مورد مطالعه قرار مي‌دهد.
تعريف وظيفه اي از مديريت رفتار سازماني : تواناي كار با انسان به وسيله انسان و براساس وظايف برنامه ريزي سازماندهي كنترل وهدايت و انگيزش (نيواستورم ودويس،1997،5) ...

‌فهرست

تعریف رفتار سازمانی
مطالعه رفتار سازمانی
مهارت های مدیران
مروري تاريخي بر قلمرو رفتار ساماني
مکتب مدیریت علمی
مکتب روابط انسانی
نيروهاي موثر بر رفتار سازمان
نگرش های موجود در رفتار سازمانی
بهبود کیفیت
توانمندی کارکنان
توسعه یادگیری وتغییر نوآوری
منابع

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1399/12/07
بازدید شده توسط 3938 نفر
تعداد دانلود این فایل : 450 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید