‌چکیده محتوای فایل

تجزیه و تحلیل شغل به معنی شرح خلاصه وظايف و مسئوليتهاي شغل، رابطه آن شغل با مشاغل ديگر، دانش ومهارتهاي لازم براي انجام دادن آن و شرايط كار است.منظور از طراحي شغل تنظيم وظايف و مسئوليتها در يك شغل يا گروهي از مشاغل وابسته به يكديگر به نحوي است كه حداكثر بازدهي به دست آيد و باعث رضايت، رشد و در نهايت بهبود كيفيت زندگي كاري كاركنان شود ...

‌فهرست

تعریف سازمان
تجزیه و تحلیل شغل
روش های جمع آوري اطلاعات
كاربرد تجزيه و تحليل شغل
طراحی شغل
روش مديريت علمي
نظريه دو عاملي هرزبرگ
نظريه فعال سازي
روش مبنتي بر ويژگيهاي عوامل انساني

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



: برچسب‌ها

منتشر شده در تاریخ: 1399/09/05
بازدید شده توسط 3100 نفر
تعداد دانلود این فایل : 129 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید