‌چکیده محتوای فایل

در عصر حاضر که عصر شرکت های مشتری مدار هم به نوعی نام گرفته است، تمام شرکت هایی که به دنبال برنامه درازمدت برای سوددهی کارشان هستند،به نوعی سعی در جلب رضایت مشتریان، حفظ مشتری به عنوان مشتری همیشگی و تبلیغ غیر مستقیم از طریق ،مشتریان دائمی و غیر دائمی هستند.


‌فهرست

مقدمه
تعریف
تاریخچه روابط عمومی
روند تکامل روابط عمومی
سه موج و تغیرات اقتصادی
آميخته ارتباطات بازاريابي
مراحل تدوين سيستم ارتباطي
چند عمل منفی
انواع برخورد با اخبار
تئوري ارتباطات
جمع بندی
کانال های ارتباطی

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1399/12/07
بازدید شده توسط 944 نفر
تعداد دانلود این فایل : 30 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید