‌چکیده محتوای فایل

درمحیط به سرعت در حال تغییر امروز، شناخت و ارزیابی فرهنگ به عنوان بستر ایجاد تغییرات سازمانی، نقشی کلیدی در موفقیت سازمان‌ها بازی می کند.
فرهنگ در یک سازمان به مثابه شخصیت در یک انسان است که شالوده ی وجودی آن را تشکیل داده و باعث تشکّل و انسجام سازمان در حرکت به سمت اهداف می شود
 از آن جا که فرهنگ سازمانی شکل دهنده رفتار اعضای سازمان اعم از کارکنان و مدیران در سطوح مختلف است، می تواند توانایی سازمان در ایجاد تغییر و جهت گیری استراتژیک را به نحو چشم گیری تحت تأثیر قرار دهد ...

‌فهرست

اهمیت موضوع
معرفی فرهنگ سازمانی
مدل شناخت و ارزيابی فرهنگ سازمانی
الگوی نظری پژوهش
معرفی تئوري سيستم‌هاي خاکستري
ضرورت بکارگیری تئوری سیستم خاکستری
روش پژوهش
پیاده سازی روش ترکیبی
پيشنهادات

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



: برچسب‌ها

منتشر شده در تاریخ: 1396/03/16
بازدید شده توسط 1262 نفر
تعداد دانلود این فایل : 51 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید