‌چکیده محتوای فایل

تجارت الكترونيك را مي توان از ديدگاههاي زير تعريف نمود:
     - از ديدگاه ارتباطات (حمل و تحويل كالاها، خدمات و اطلاعات يا پرداخت وجوه مربوطه از طريق شبكه هاي رايانه اي يا ديگر ابزارهاي الكترونيك نظير تلفن همراه)
     - از ديدگاه بازرگاني (خريد و فروش كالاها، خدمات و اطلاعات از طريق شبكه هاي رايانه اي)
     - از ديدگاه فرآيند كسب و كار(انجام كسب و كار به روش الكترونيكي با استفاده از شبكه هاي الكترونيكي و جايگزيني اطلاعات به جاي فرايند كار فيزيكي)
     - از ديدگاه خدمات (ارائه خدمات سريعتر، بهتر و با هزينه پايينتر توسط شركتها و دولت به مشتريان)
     - از ديدگاه آموزش و يادگيري (فراهم كننده امكان آموزش و تحصيل در مدارس، دانشگاهها و ديگر سازمانها به روش برخط يا آنلاين) ...

‌فهرست

تجارت الكترونيك
اهداف آموزشي
مفاهيم و تعاريف تجارت الكترونيك
بازار الكترونيكي
سيستمهاي اطلاعاتي برون سازماني
سيستمهاي اطلاعاتي درون سازماني
چارچوب و محتواي تجارت الكترونيك
آموزش الكترونيك
مدلهاي كسب و كار در تجارت الكترونيك
سفارشي سازي
مزايا و محدوديتهاي تجارت الكترونيك

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1396/03/27
بازدید شده توسط 1370 نفر
تعداد دانلود این فایل : 47 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید