‌چکیده محتوای فایل

مدل تعالي ؛ ابزاري جهت سنجش ميزان  استقرار سيستمها در سازمان و خودارزيابي و راهنمايي است که مسير فعاليت مديران را براي بهبود عملکرد شناسايي و تعيين ميکند . بنابراين پيام کليدي مدل تعالي متکي بر پاسخ دادن به دو سوال است که چگونه اين مدل بعنوان يک ساختار مديريتي مناسب و منطقي شناسايي ميشود و چه کساني مي توانند در اين زنجيره ارتباط و تعاملات نقش اساسي را ايفا کند.  سطح اول اين مدل اهداف کلي و در سطح بعدي اهداف کلي به درجات و مقياس هاي کمي و قابل انداره گيري تجزيه و تبديل ميشود...

‌فهرست

مدل تعالی EFQM چیست؟
هدف تعالی سازمانی
روش کار تعالی - EFQM
مفاهیم محوری تعالی سازمانی
دستيابي به نتايج متعادل
ارزش آفريني براي مشتريان
رهبري آرمان گرا
فرايندگرايي و تصميم گيري مبتني بر واقعيت
ارج گزاري بر سرمايه هاي انساني
يادگيري، خلاقيت و نوآوري
گسترش مشاركت ها
مسئوليت پذيري اجتماعي
رهبری
استراتژي و مديريت فرآيندها
سرمايه هاي انساني
منابع سازماني
بازاريابي و روابط با مشتري
محصولات و خدمات
نتايج مشتري
نتايج سرمايه هاي انساني
نتايج مسئوليت هاي اجتماعي
نتايج كليدي عملكرد
دستاوردهاي كليدي استراتژيك

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1396/03/28
بازدید شده توسط 809 نفر
تعداد دانلود این فایل : 10 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید